ECU optimizacijom precizno podešavamo rad motora prema fabričkim specifikacijama, čime se postižu bolja ubrzanja, snažnije reakcije i niža potrošnja. Nalazimo se u Prokuplju, a naše usluge su dostupne vozačima u celoj okolini
Zakazi terminChip tuning je proces prilagođavanja elektronskog upravljačkog sistema vozila, obično putem promene softverskih parametara u njegovom motornom računaru, poznatom kao "chip" ili "ECU" (Engine Control Unit). Ova modifikacija ima za cilj poboljšanje performansi vozila, uključujući povećanje snage motora, poboljšanje obrtnog momenta i optimizaciju potrošnje goriva. Chip tuning se često koristi kako bi se postigla veća efikasnost i bolje performanse.
Čipovanje automobila (chip tuning) je proces optimizacije softvera u ECU jedinici (elektronskoj kontrolnoj jedinici motora) kako bi motor radio efikasnije. Najčešće se povećava snaga i obrtni moment, ali se može poboljšati i potrošnja goriva i odziv na gas.
Ako se čipovanje radi stručno, sa kvalitetnim softverom i na vozilu koje je u ispravnom stanju, potpuno je bezbedno. Bitno je da se koristi proveren softver, da se parametri ne podešavaju van fabričkih sigurnosnih granica i da se vozilo pre modifikacije dijagnostički proveri.
Kod nas se čipovanje radi uz kompletan dijagnostički pregled pre i posle, što znači da ne dolazi do oštećenja motora ili drugih sklopova.
Sam proces čipovanja automobila traje u proseku od 1 do 3 sata, u zavisnosti od tipa vozila i ECU jedinice.
Pre same modifikacije, vozilo se detaljno dijagnostički proverava kako bismo bili sigurni da je u potpunosti ispravno i spremno za optimizaciju. Nakon toga se očitava fabrički softver, pravi sigurnosna kopija i izrađuje nova mapa sa izmenjenim parametrima.
Kada se nova mapa ubaci u ECU, vozilo se ponovo testira kako bismo potvrdili da sve funkcioniše savršeno i da su rezultati očekivani.
Ne, potrošnja goriva se posle čipovanja u većini slučajeva smanjuje ili ostaje ista. Kada se ECU optimizuje, motor radi efikasnije, pa se smanjuje količina goriva potrebna za postizanje iste snage.
Međutim, ako vozač koristi dodatnu snagu agresivnijom vožnjom, potrošnja može da poraste. Dakle, sve zavisi od stila vožnje. Kod umerene vožnje, potrošnja će biti manja ili nepromenjena, dok će vozilo imati znatno bolje performanse.
Da, povećani obrtni moment olakšava vuču težih tereta i poboljšava performanse pod opterećenjem.